Skifte størrelse i autostol

24. januar 2013

Alder:
9 mdr.

Skifte størrelse i autostol

Hej igen...

Lige et hurtigt spørgsmål mere herfra...

Vores datter er nu 9 måneder - vejer 9,2 kg. og er 74 cm. lang...

Hun har aldrig været den store tilhænger af at køre bil - og det kræver en del underholdning på bagsædet - og hvis hun bliver træt, ja så er den helt gal... Men vi forsøger at planlægge os ud af det ;-)

Nu er hun de sidste gange vi har kørt med hende begyndt at "trække sig op" i armene, som om hun vil op og sidde mere end hun kan i sin "baby-autostol"...

Hun sidder frit på gulvet - dog stadig med ...

Annonce

... enkelte tilt - men sidder altså med rank og fin ryg :-)... Så tænker du, at hun kunne være klar til at komme i næste størrelse stol - og derved få mulighed for at sidde mere op - eller bør vi vente lidt endnu...!?

Og hvad tænker du om valg af autostol...!? Der er ikke ret mange bagudvendte stol på det danske marked - men har læst mig til, at de er det sikreste... Tænker dog, at "underholdnings-værdien" af at kunen kigge fremad i bilen måske ville afhjælpe vores problem i forhold til at køre længere ture...

Tak på forhånd...

Malene

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Sikkerhed i hjemmet

Det er i hjemmet, at de fleste ulykker sker, og når dit barn begynder at kravle, rejse sig og bevæge sig rundt i hjemmet, så er det vigtigt at du sikrer dig, at jeres hjem er et trygt sted at færdes.

Dit barn skal have lov til at undersøge og opleve verden omkring sig. Derfor skal du sikre at dit barn kan gøre dette.

Alle rum kan være farlige og kan kræve et ekstra sikkerhedstjek - især skal du være opmærksom på køkkenet, badeværelset og stuen.

Gå...

Læs mere i Babylex

Barselsbesøg

I nogle kommuner tilbyder sundhedsplejersken at komme på besøg meget hurtigt efter fødslen. Dette sker hvis fødslen f.eks. er foregået hjemme, eller hvis moderen er gået meget hurtigt hjem efter fødslen.

Også jordemødre tilbyder nogle gange barselsbesøg i hjemmet, hvis kvinden er udskrevet inden for 48 timer efter fødslen eller hvis der er tale om en hjemmefødsel. Man taler normalt om et barselsbesøg når sundhedsplejerske eller jordemoder kommer på besøg i hjemmet 3-5 dage efter...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for dine altid gode råd... Din hjemmeside er til stor hjælp. Især for os udenlandsdanskere som ikke har en sundhedsplejerske til rådighed på samme måde som man har i Danmark.

Tak, for alt det du gør.

Udlandsdanskeren